Merhaba, öncelikle "Marshmallow" a hoş geldiniz.
İlk yazımda sizlere kendimden ve “Marshmallow”dan olabildiğince kısa bir biçimde bahsetmek istiyorum.
Bu blogu yazmayı uzun süredir
düşünüyordum açıkçası. Hem yoğun iş stresinden arınmak hem de kişisel bakım ve
makyaj malzemeleri alanındaki sınırsız ürün deneyim ve gözlemlerimi sizinle
paylaşmak için can attığımdan olsa gerek :) Malumunuz hemşirelik zor bir
meslek. Stresli ve yoğun tempoya dayanan
bu meslekle başa çıkabilmenin en iyi yolu bence hobi ve uğraş bulmak ve bu konuda
kendinizi geliştirmekten geçiyor. Evet saçma gelse de bakım yapmaya, kendimle bu
anlamda uğraşmaya ba-yı-lı-yo-rum !
Bu
sebeptendir ki makyaj ve kişisel bakım benim hobim :) Çok da konuşmadan gel
gelelim bu buram buram kadın kokan blogdaki amacımıza. Bu
blog üzerinden yapacağım tüm yayınlarda kullandığım, kullanmakta olduğum, bayıldığım,
nefret ettiğim tüm makyaj ve kişisel bakım ürünlerinin avantaj ve
dezavantajlarını tartışmaya açık bir halde sizlerle elimden geldiği kadar paylaşmaya çalışacağım. Peki ya amaç? -Ah ! yapma tatlım eminim ki sende her kadın
gibi bir ürünü almadan önce tüm blog ve siteleri tarıyorsun :) - İşte aslında yayınlarımın da size yararı dokunacak tarafı burada. Bir ürünü almadan önce ne kadar çok
yorum almak, o kadar doğru karar vermektir bence. - İstisna ürünler dışında
tabii. -
Eğer sizde bir ürünü almadan önce benim gibi kılı
kırk yaranlardan biriyseniz bu blogu takip etmenizi tavsiye ederim. Neden mi? Çünkü bu blogta oradan buradan kopyala yapıştır yazılara değil, yaşanmış en iyi ve en berbat
ürün tecrübelerinin basit şekilde anlatıldığı yazılar okuyacaksınız. Umarım faydalı olur. Şimdi biraz da
Marsmallow'un sahibinden bahsedelim :)
Kim Bu Marsmallow
İle Kafayı Bozmuş Kadın?
Evet, şuanda sıkıntıdan ölerek sağlam bir
iradeyle okumaya devam ettiğiniz bu blog bir zamanlar bakımla kafayı bozmuş bir
hemşireye ait. Kadın madın dediğime bakmayın henüz yirmiler-imdeyim. İstanbul’da doğdum. Ve eğitim hayatım boyunca
da İstanbul’dan kaçamadım. Her ne kadar il dışı tercihleri ilk sıralara yazsamda
:/ Çocukluğum ve ergenliğim ayna karşısında süslenmek ve geriye kalan zamanlarımda
da ders çalışmakla geçti. Mezun olduktan sonra iyice
sardım bakım ve makyaj ürünlerine. Şuan çok şükür mesleğimin yoğun iş
temposundan dolayı yeterli dozda bakım ve makyaj ürünü kullanıyorum. Aksi takdirde şuan bu bloga yazmak yerine haşır huşur bir şeyler
sürüyor ya da deniyor olurdum. Fakat burada vaktimi daha sosyal ve daha
sağlıklı geçireceğim fikrindeyim. Şimdilik noktalamakta fayda var. Ne kadar
hastalıklı bir kişilik olduğumu da öğrendiğinize göre bir daha ki blog yazımda
Görüşmek Üzere :)

