Powered By Blogger

28 Ağustos 2016 Pazar

Burada Bir Marshmallow Eksik imiş ..


Merhaba, öncelikle "Marshmallowa hoş geldiniz.

İlk yazımda sizlere kendimden ve “Marshmallow”dan olabildiğince kısa bir biçimde bahsetmek istiyorum.

Bu blogu yazmayı uzun süredir düşünüyordum açıkçası. Hem yoğun iş stresinden arınmak hem de kişisel bakım ve makyaj malzemeleri alanındaki sınırsız ürün deneyim ve gözlemlerimi sizinle paylaşmak için can attığımdan olsa gerek :) Malumunuz hemşirelik zor bir meslek.  Stresli ve yoğun tempoya dayanan bu meslekle başa çıkabilmenin en iyi yolu bence hobi ve uğraş bulmak ve bu konuda kendinizi geliştirmekten geçiyor. Evet saçma gelse de bakım yapmaya, kendimle bu anlamda uğraşmaya ba-yı-lı-yo-rum !  


Bu sebeptendir ki makyaj ve kişisel bakım benim hobim :) Çok da konuşmadan gel gelelim bu buram buram kadın kokan blogdaki amacımıza. Bu blog üzerinden yapacağım tüm yayınlarda kullandığım, kullanmakta olduğum, bayıldığım, nefret ettiğim tüm makyaj ve kişisel bakım ürünlerinin avantaj ve dezavantajlarını tartışmaya açık bir halde sizlerle elimden geldiği kadar paylaşmaya çalışacağım. Peki ya amaç? -Ah ! yapma tatlım eminim ki sende her kadın gibi bir ürünü almadan önce tüm blog ve siteleri tarıyorsun :) - İşte aslında yayınlarımın da size yararı dokunacak tarafı burada. Bir ürünü almadan önce ne kadar çok yorum almak, o kadar doğru karar vermektir bence. - İstisna ürünler dışında tabii. -
Eğer sizde bir ürünü almadan önce benim gibi kılı kırk yaranlardan biriyseniz bu blogu takip etmenizi tavsiye ederim. Neden mi? Çünkü bu blogta oradan buradan kopyala yapıştır yazılara değil, yaşanmış en iyi ve en berbat ürün tecrübelerinin basit şekilde anlatıldığı yazılar okuyacaksınız. Umarım faydalı olur. Şimdi biraz da Marsmallow'un sahibinden bahsedelim :)

Kim Bu Marsmallow İle Kafayı Bozmuş Kadın?

Evet, şuanda sıkıntıdan ölerek sağlam bir iradeyle okumaya devam ettiğiniz bu blog bir zamanlar bakımla kafayı bozmuş bir hemşireye ait. Kadın madın dediğime bakmayın henüz yirmiler-imdeyim. İstanbul’da doğdum. Ve eğitim hayatım boyunca da İstanbul’dan kaçamadım. Her ne kadar il dışı tercihleri ilk sıralara yazsamda :/ Çocukluğum ve ergenliğim ayna karşısında süslenmek ve geriye kalan zamanlarımda da ders çalışmakla geçti. Mezun olduktan sonra iyice sardım bakım ve makyaj ürünlerine. Şuan çok şükür mesleğimin yoğun iş temposundan dolayı yeterli dozda bakım ve makyaj ürünü kullanıyorum. Aksi takdirde şuan bu bloga yazmak yerine haşır huşur bir şeyler sürüyor ya da deniyor olurdum. Fakat burada vaktimi daha sosyal ve daha sağlıklı geçireceğim fikrindeyim. Şimdilik noktalamakta fayda var. Ne kadar hastalıklı bir kişilik olduğumu da öğrendiğinize göre bir daha ki blog yazımda Görüşmek Üzere  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder