Powered By Blogger

12 Kasım 2016 Cumartesi

MAX FACTOR WİLD MEGA VOLUMİSİNG MASKARA



Merhaba, bloğuma hoş geldiniz :)

Bugün sizlerle yazmak konusunda bile kararsız olduğum pek de içimi ısıtmayan bir ürün olan Max Factor Wild Mega Volumising Maskara hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum.

(Ay valla yazma hevesimi elimden aldı yaa :/ )

Yinede para verilmiş diye kullandığım bu yüzden de iyi yorumlayabileceğime inandığım bir ürün.  

Max Factor Wild Mega Volumising Maskara’yı almadan önce umarım paylaşımımı okuyarak iki kere düşünürsünüz.

Neden mi?        

Çünkü ben maskaralarda takma kirpik etkisi verme kabiliyeti arıyorum. Benim için bir maskaranın iyi olabilmesi için kirpikleri tel tel ayırmalı, kesinlikle volüm vermeli ve uzatmalı. Ama Max Factor Wild Mega Volumising Maskarada bunlardan hiçbirini elde edemedim ne yazık ki. Oysa o iddialı sloganına kanıp ne heveslerle almıştım kendisini.

Yine klasik olarak sizlere ambalajından bahsetmeye başlamak istiyorum. Fıstık yeşili, bodur, sıkı kapaklı bir maskara.  Diğer Max Factor maskaralarının aksine pek gösterişli bir ambalaja sahip değil. Ama bodur olması güzel çünkü mini makyaj çantalarına rahatlıkla sığabilir.Bu bodur maskaracık 11 ml.– diğerlerinden 1ml eksik: D


Max Factor Wild Mega Volumising Maskara
Max Factor Wild Mega Volumising Maskara

Max Factor Wild Mega Volumising Maskara yapay kıllardan oluşmuş bir fırçaya sahip bu yüzden de topak yapma olasılığı yüksek. Ve bir süre sonra fırça kılları tel tel durmuyor birbirine yapışıyor. Yani fırçasını da pek sevemedim.


Max Factor Maskara Fırçası
Max Factor Wild Mega Volumising Maskara Fırçası


İçeriği orta kalıcılıkta. Aman aman diyemem. Ama en azından sürünce kalıp varmış gibi göz kapağımda ağırlaşma hissi verip rahatsız etmedi. Pul pul dökülüp yüzüme de yağmadı. Hakkını yiyemem.

Max Factor Wild Mega Volumising Maskara sürüş açısından rahat. İçeriğinin yoğunluğu da başarılı. Fakat siyah rengi yansıtma kabiliyeti pek de başarılı değil. Simsiyah kirpik sevenlere pek önermem.

Gelelim ürünün vaatlerine. Size isminden de anlayacağınız üzere dolgun devasa volümlü kirpikler vaat ediyor. Fakat fos.. Hiç de dolgun olmadı kirpiklerim. Hadi tek katla olmaz zaten ikinci katıda süreyim dediğimde kirpiklerim yapıştı kaldı. Topaklanma sorunu pek rahatsız etmese de bu volümsüzlük baya canımı sıktı.

Uzatmasına gelirsek bence uzatmıyor pek. Normal boyutunda kalıyor kirpiklerim.
Ama makyajımı temizlerken yüzümü güldürmeyi başardı. Bu kadar dezavantajının üzerine bir de zor çıksaydı sinir krizi geçirirdim ama Allahtan kolay çıkıyor. Max Factor Wild Mega Volumising Maskara herhangi bir makyaj temizleme mendiliyle bile kolayca çıkıyor.

Çok da berbat ötesi bir rimel değil ama yazımın en başında da dediğim gibi benim beklentilerimin altında ne yazık ki.

Aman kaliteli bir rimel olsun da zaten kirpiklerim güzel diyen bayanlar Max Factor Wild Mega Volumising Maskarayı kullanabilir. Ama benim için sınıfta kaldı. Bir daha almayı düşünmüyorum zaten zar zor bitirdim.

Max Factor Wild Mega Volumising Maskaranın fiyatı 35-40 TL arasındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Ürünü Watsons mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz.

Max Factor Wild Mega Volumising Maskara ve diğer maskara çeşitleri hakkında sizin de görüş ve yorumlarınızı merak ediyor ve heyecanla bekliyorum.


Bir sonraki görüşmeye kadar çok “Hoş”kalın :)


11 Kasım 2016 Cuma

I LOVE EXTREME CRAZY VOLUME MASCARA



Yeniden herkese merhaba :)

Bugün silip süpürdüğüm dibini görmeye başladıkça da korka korka kullandığım bir ürünü tanıtmak istiyorum sizlere.

 Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara!

"I Love Extreme Crazy Volume Mascara", daha çok beğendiğim ürünleri paylaştığım bloğumdaki 4.yazım olacak. Beğendiğim ürünleri yazıp bitirdiğimde kara listemi de sizlerle paylaşacağım.

Peki, gelelim bu güzel ürünle nasıl tanıştığıma. Aslında normalin aksine bu ürünü çok kısıtlı bir zamanda hiç araştırmadan aldım. Nakit olarak da fazla paramın olmadığı bir günde önce uygun fiyatıyla beni yanına çağırdı ardından fırçasıyla mest etti ve almalıyım diye düşündüm. İyi ki de almışım diyorum.


Haydi inceleyelim !

Ben yine her zaman ki gibi ambalajından başlamak istiyorum. 
I Love Extreme Crazy Volume Mascara tüpü cırtlak – ki bu bence hiç hoş değil -  pembe bir ambalaj ve sıkı bir kapağa sahip. Aynı zamanda “ Bu bana 1 sene yeter yaa “ diye kendi kendimize düşünmekten alamayacağımız kadar da tombiş bir tüpü var. Ki kolay kolay da bitmiyor gerçekten. Ama ucuz bir ürün olduğundan Maxfactor ya da diğer pahalı maskara markaları kadar şık tasarımlı bir tüpü yok bence. Gerçi bu hiç önemli değil. Önemli olan içeriği.


essence maskara rimel
I Love Extreme Crazy Volume Mascara


Ambalajı biraz kirlenmiş olabilir bunun için üzgünüm :) - Utandım .. 


essence rimel
I Love Extreme Crazy Volume Mascara Fırçası


İçeriğine değinecek olursam I Love Extreme Crazy Volume Mascara her rimel gibi 12 ml. 

 Özellikle akışkan olmayan bir içeriğe sahip oluşu beni mutlu etti. Maybelline gibi ilk aldığında akışkan sonradan koyulaşan bir içeriği yok. Bundandır ki sürüldüğünde de olur olmadık yerlere bulaştırma ( burun üstüne bulaşma, özene bözene sürülen farı berbat etme ) olasılığınız %50 azalıyor. 
Ya da bazı rimeller gibi kat kat sürme ihtiyacına girmedim hiç bu rimeli kullanırken.  Çünkü tek katı bile orta gürlükte olan kirpikler için günlük kullanımda yeterli olmakta. Kısacası yoğunluk açısından başarılı bir ürün olmuş.

Gelelim biz bayanların en nefret ettiği topaklanma sorununa. Ben I Love Extreme Crazy Volume Mascara ‘ yı kullanırken iki kat sürmeme rağmen bu tarz bir sorunla karşılaşmadım. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve daha çok volüm seven bayanların beğeneceği bir maskara. Gerçekten iki kat sürünce kendimi takma kirpik takmış gibi hissediyorum. Ya da bana mı öyle geliyor bilemedim: D

Peki ya siyahlık? Bence kirpikleri simsiyah gösterebilmesi açısından birçok maskaraya fark bile atar. eminim ki kullandığınız da sizde bunun farkına varıp memnun kalacaksınız.

En iyi özelliği ise bence gün sonuna doğru pul pul kirpik altlarıma dökülmemesi. Çünkü birçok maskara kar gibi tüm yüzüme yağarken I Love Extreme Crazy Volume Mascara sürdüğüm gibi kaldı sağolsun. 

Ben gün içinde makyajla en fazla 9 saat geçiren bir bayan olarak, gün sonunda maskaramın yoğunluğunun azalması hatta sürmemişim gibi bir görüntüye varması gibi bir sorunla karşılaşmadım. Şaşırmayın, ben bunu cidden çok yaşıyorum. Sonra haldır huldur AVM lavabolarında maskara tazelemeye çalışıyorum ki bu hiç kolay olmuyor çünkü kalıp gibi kurumuş maskarayı düzeltemiyorsunuz.

Bu kadar uygun fiyatlı ve avantajlı bir ürünün dezavantajları da var tabii. 
Bu ürünü aldıysanız mutlaka suya dayanıklı bir göz makyaj temizleyicisini de yanına eklemelisiniz. Ben Gosh’un temizleme sütünü kullanıyorum fakat çıkaramıyorum.( bu ürünü de gelecek zamanlarda anlatacağım.) 3 göz pamuğuyla ciddi ciddi sildikten sonra ancak çıkıyor.
Bir de sürerken bulaştırırsanız kulak pamuğuyla silmek zor oluyor. 

Fakat tüm bunların yanı sıra bence alınması gereken, güzel bir maskara. I Love Extreme Crazy Volume Mascara Essence ‘ın  -nadiren- memnun kaldığım ürünlerinden birisi.  Volüm ağırlıklı kirpik sevenlere kesinlikle öneriyorum.

 Ben bu ürünü 10 TL civarında bir fiyata almıştım. Gratis indirim günlerinde çok daha uygun fiyatlarla sahip olabilirsiniz.

Essence markasını çok sık kullanan biri değilim. Gözden kaçırdığım memnun kaldığınız veya iyi olduğunu bildiğiniz ürünleri benimle paylaşırsanız çok sevinirim :) Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :) 


Çok “Hoş”kalın  :)

6 Kasım 2016 Pazar

WET N WİLD ULTİMATE BROW KİT - KAŞ FARI - E963 ASH BROWN

Merhaba kızlar !

Uzun soluklu sivilce tedavimden arta kalan şu kısacık boş zamanımda sizleri güzel bir kaş farı kiti ile tanıştırmak istiyorum. Özellikle de kaşlarım dandiri alındığı ve sinirden kudurduğum bu dönemde makyajımın vazgeçilmezi oldu tam anlamıyla. Zaten her zaman daha keskin kaşları beğenirim. Sizde benimle aynı görüşteyseniz fakat kaşlarınız bu görünüme pek elverişli değil ise mutlaka bir kaş farı edinmelisiniz. Peki, edinelim iyi hoş da hangi marka ve nasıl bir kaş farı edinelim diye hayıflandığınız işitir gibiyim :)

Öncelikle bir kaş farı almadan önce yapmamız daha doğrusu belirlememiz gerekenlerden bahsedelim.

Elimize bir ayna alıp kaşlarımızı yakından incelemekle başlayalım. Bir kaş farı almadan önce şu soruların yanıtını aramalısınız.

  • Benim kaşlarım ne renk?
  • Kaşlarım sık mı seyrek mi?
  • Cildim yağlı ve makyajı akıtmaya eğilimli mi?


İşe bu soruları yanıtlamakla başlarsanız çoğu zaman doğru ve size yakışan kaş farını bulmuş olacaksınız. Gelelim soruların yanıtlarına.

Eğer kaşlarınız siyah- koyu kahve ise kesinlikle kaş farı renginiz acı kahve tonundan yana olmalı. Eğer daha kumral tonlarda ise açık kahve- toprak tonları size daha doğal bir görünüm kazandırır. Sarı ve kendini belli etmeyen kaşlara ise daha çok koyu vizon- sütlü kahve tonları keskin bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur.

Kaşlarınızın sıklığını değerlendirdiniz. Kaşlarınız sık ise daha çok kendi kaş renginizden bir ton açık kaş kalemi veyahut kaş farı kullanmanız ve bunu daha hafif, daha az kullanmanız sizi çok daha doğal ve rahatsızlık vermeyen bir görünüme ulaştırır. Zira aşırı gür ve koyu renkli kaşlar size çok sert bir iade katabilir.

Cildiniz yağlı ve makyajı akıtmaya eğilimli ise ve mevsim malumunuz kış ise kesinlikle baz eşliğinde bir kaş farı kullanmanızı öneririm.  Eğer daha kuru-normal arası bir cilde sahipseniz kaş kalemi sizde daha kalıcı sonuçlar verir. Benim tercihim genellikle altına baz uygulayarak kullandığım kaş farlarından yana. Çünkü kalemin aksine kaş tellerine daha fazla tutunduğu için daha uzun süre dayanıyor ve kesinlikle daha doğal bir görünüm katıyor.

Gelelim hangi ürünü tercih edeceğimize. Ben kaşları seyrek olan ve cildi makyajı asla kabul etmeyen bir insan olarak bugüne kadar en çok iki kaş farını beğendim. Bunlardan ilki Wet N Wild Ultimate Kaş Farı Kiti ikincisi ise kesinlikle Flormar Kaş Farı.

Bu blog yazımda sizlere genelde kış aylarında kullandığım ve beğendiğim bir kaş farı kiti olan Wet N Wild Ultimate Kaş Farı Kitinden bahsetmek istiyorum.

-         -  Artık anlat şunu mu dedi biri ? :D

     Hadi inceleyelim !

Wet N Wild Kaş Farı Kiti bize biri acı kahve diğeri ise daha çok toprak tonlarında kesinlikle pigmentasyonları harika iki adet kaş farı sunmakta. En bayıldığım tarafı ise 3. Olarak bir de bu güzel farların yanında sunduğu far bazı. Bu far bazı kış aylarında inanın kurtarıcım oldu. 

Altında tırnağınızla çektiğinizde çıkan minik hoş büyüteçli bir aynası var ve tatlış ama pek kullanışsız bir aplikatör de hediyesi . Çünkü ben bu aplikatörü kullandığım zaman pek fazla kaş farı fırçaya gelmiş oluyor ve istediğim doğal görünümü elde edemedim pek. Belki de benim beceriksizliğimden: D Bu yüzden ben daha basit sünger far fırçalarından kullanıyorum. Ama en beğendiğim kitin içindeki o minik cımbız oldu. Minik minik çıkan kaşları almak için birebir.

Memnun kalmadığım bir diğer önemli husus ise ambalajının dandikliği. Aldığım 4.gün elimde kaldı kapağı. Şimdi bir buzdolabı poşeti içerisinde çantamda taşıyorum :D


 Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti - E963 Ash Brown



 Gördüğünüz gibi kapağı yok: D Fotoğrafta bembeyaz görünen vazelin kıvamlı ürün makyaj bazı. Gerçekten de kıvamı biraz yoğun fakat kolay sürülüyor. Lakin pek fazla sürmemeye özen gösterin sonra kaşlarınız jölelenmiş gibi cildinize yapışık görünüyor.

Ben en çok acı kahve tonunu kullandım. Fakat sonralardan fark ettim ki iki rengin karışımı daha naturel duruyor. Kaşları kahverengi olanlara farları karıştırıp kullanmalarını tavsiye ederim.

Ürünü eğer bazı ile birlikte kullanırsanız rahat bir 6-7 saat geçirirsiniz. Ama sonra ufak rötuşlar için lavaboya gitmeniz gerekebilir. Ben bu ürünü Gratis’ten 13 TL civarında bir fiyata satın aldım. İndirimli günlerde asla kaçırmayın derim.
Sizlerinde bana önereceği Wet n Wild ürünleri var mı? 

Merakla yorumlarınızı bekliyorum.

Çok “Hoş” kalın :)