Merhaba, bloğuma hoş geldiniz :)
Bugün sizlerle yazmak konusunda bile kararsız olduğum pek
de içimi ısıtmayan bir ürün olan Max Factor Wild Mega Volumising Maskara hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum.
(Ay valla yazma
hevesimi elimden aldı yaa :/ )
Yinede para
verilmiş diye kullandığım bu yüzden de iyi yorumlayabileceğime inandığım bir
ürün.
Max Factor Wild
Mega Volumising Maskara’yı almadan önce umarım paylaşımımı okuyarak iki kere
düşünürsünüz.
Neden mi?
Çünkü ben
maskaralarda takma kirpik etkisi verme kabiliyeti arıyorum. Benim için bir
maskaranın iyi olabilmesi için kirpikleri tel tel ayırmalı, kesinlikle volüm
vermeli ve uzatmalı. Ama Max Factor Wild Mega Volumising Maskarada bunlardan
hiçbirini elde edemedim ne yazık ki. Oysa o iddialı sloganına kanıp ne heveslerle
almıştım kendisini.
Yine klasik
olarak sizlere ambalajından bahsetmeye başlamak istiyorum. Fıstık yeşili, bodur,
sıkı kapaklı bir maskara. Diğer Max Factor
maskaralarının aksine pek gösterişli bir ambalaja sahip değil. Ama bodur olması
güzel çünkü mini makyaj çantalarına rahatlıkla sığabilir.Bu bodur
maskaracık 11 ml.– diğerlerinden 1ml eksik: D
![]() |
| Max Factor Wild Mega Volumising Maskara |
Max Factor Wild
Mega Volumising Maskara yapay kıllardan oluşmuş bir fırçaya sahip bu yüzden de
topak yapma olasılığı yüksek. Ve bir süre sonra fırça kılları tel tel durmuyor
birbirine yapışıyor. Yani fırçasını da pek sevemedim.
![]() |
| Max Factor Wild Mega Volumising Maskara Fırçası |
İçeriği orta
kalıcılıkta. Aman aman diyemem. Ama en azından sürünce kalıp varmış gibi göz
kapağımda ağırlaşma hissi verip rahatsız etmedi. Pul pul dökülüp yüzüme de yağmadı.
Hakkını yiyemem.
Max Factor Wild
Mega Volumising Maskara sürüş açısından rahat. İçeriğinin yoğunluğu da başarılı.
Fakat siyah rengi yansıtma kabiliyeti pek de başarılı değil. Simsiyah kirpik sevenlere
pek önermem.
Gelelim ürünün vaatlerine.
Size isminden de anlayacağınız üzere dolgun devasa volümlü kirpikler vaat
ediyor. Fakat fos.. Hiç de dolgun olmadı kirpiklerim. Hadi tek katla olmaz
zaten ikinci katıda süreyim dediğimde kirpiklerim yapıştı kaldı. Topaklanma
sorunu pek rahatsız etmese de bu volümsüzlük baya canımı sıktı.
Uzatmasına gelirsek
bence uzatmıyor pek. Normal boyutunda kalıyor kirpiklerim.
Ama makyajımı
temizlerken yüzümü güldürmeyi başardı. Bu kadar dezavantajının üzerine bir de
zor çıksaydı sinir krizi geçirirdim ama Allahtan kolay çıkıyor. Max Factor Wild
Mega Volumising Maskara herhangi bir makyaj temizleme mendiliyle bile kolayca çıkıyor.
Çok da berbat
ötesi bir rimel değil ama yazımın en başında da dediğim gibi benim
beklentilerimin altında ne yazık ki.
Aman kaliteli bir
rimel olsun da zaten kirpiklerim güzel diyen bayanlar Max Factor Wild Mega
Volumising Maskarayı kullanabilir. Ama benim için sınıfta kaldı. Bir daha
almayı düşünmüyorum zaten zar zor bitirdim.
Max Factor Wild
Mega Volumising Maskaranın fiyatı 35-40 TL arasındaydı yanlış hatırlamıyorsam.
Ürünü Watsons mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz.
Max Factor Wild
Mega Volumising Maskara ve diğer maskara çeşitleri hakkında sizin de görüş ve
yorumlarınızı merak ediyor ve heyecanla bekliyorum.
Bir sonraki
görüşmeye kadar çok “Hoş”kalın :)



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder