Merhaba kızlar !
Uzun soluklu sivilce tedavimden arta kalan şu kısacık boş
zamanımda sizleri güzel bir kaş farı kiti ile tanıştırmak istiyorum. Özellikle
de kaşlarım dandiri alındığı ve sinirden kudurduğum bu dönemde makyajımın
vazgeçilmezi oldu tam anlamıyla. Zaten her zaman daha keskin kaşları beğenirim.
Sizde benimle aynı görüşteyseniz fakat kaşlarınız bu görünüme pek elverişli değil
ise mutlaka bir kaş farı edinmelisiniz. Peki, edinelim iyi hoş da hangi marka
ve nasıl bir kaş farı edinelim diye hayıflandığınız işitir gibiyim :)
Öncelikle bir kaş farı almadan önce yapmamız daha doğrusu
belirlememiz gerekenlerden bahsedelim.
Elimize bir ayna alıp kaşlarımızı yakından incelemekle
başlayalım. Bir kaş farı almadan önce şu soruların yanıtını aramalısınız.
- Benim kaşlarım ne renk?
- Kaşlarım sık mı seyrek mi?
- Cildim yağlı ve makyajı akıtmaya eğilimli mi?
İşe bu soruları yanıtlamakla başlarsanız çoğu zaman doğru ve
size yakışan kaş farını bulmuş olacaksınız. Gelelim soruların yanıtlarına.
Eğer kaşlarınız siyah- koyu kahve ise kesinlikle
kaş farı renginiz acı kahve tonundan yana olmalı. Eğer daha kumral tonlarda ise
açık kahve- toprak tonları size daha doğal bir görünüm kazandırır. Sarı ve
kendini belli etmeyen kaşlara ise daha çok koyu vizon- sütlü kahve tonları
keskin bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur.
Kaşlarınızın sıklığını değerlendirdiniz. Kaşlarınız
sık ise daha çok kendi kaş renginizden bir ton açık kaş kalemi veyahut kaş farı
kullanmanız ve bunu daha hafif, daha az kullanmanız sizi çok daha doğal ve
rahatsızlık vermeyen bir görünüme ulaştırır. Zira aşırı gür ve koyu renkli
kaşlar size çok sert bir iade katabilir.
Cildiniz yağlı ve makyajı akıtmaya eğilimli
ise ve mevsim malumunuz kış ise kesinlikle baz eşliğinde bir kaş farı
kullanmanızı öneririm. Eğer daha
kuru-normal arası bir cilde sahipseniz kaş kalemi sizde daha kalıcı
sonuçlar verir. Benim tercihim genellikle altına baz uygulayarak kullandığım kaş
farlarından yana. Çünkü kalemin aksine kaş tellerine daha fazla tutunduğu
için daha uzun süre dayanıyor ve kesinlikle daha doğal bir görünüm katıyor.
Gelelim hangi ürünü tercih edeceğimize. Ben kaşları seyrek
olan ve cildi makyajı asla kabul etmeyen bir insan olarak bugüne kadar en çok
iki kaş farını beğendim. Bunlardan ilki Wet N Wild Ultimate Kaş Farı Kiti
ikincisi ise kesinlikle Flormar Kaş Farı.
Bu blog yazımda sizlere genelde kış aylarında kullandığım ve
beğendiğim bir kaş farı kiti olan Wet N Wild Ultimate Kaş Farı Kitinden
bahsetmek istiyorum.
- - Artık anlat şunu mu dedi biri ? :D
Hadi inceleyelim !
Wet N Wild Kaş Farı Kiti bize biri acı kahve diğeri ise daha
çok toprak tonlarında kesinlikle pigmentasyonları harika iki adet kaş farı sunmakta.
En bayıldığım tarafı ise 3. Olarak bir de bu güzel farların yanında sunduğu far
bazı. Bu far bazı kış aylarında inanın kurtarıcım oldu.
Altında tırnağınızla
çektiğinizde çıkan minik hoş büyüteçli bir aynası var ve tatlış ama pek
kullanışsız bir aplikatör de hediyesi . Çünkü ben bu aplikatörü kullandığım zaman pek fazla kaş farı fırçaya gelmiş
oluyor ve istediğim doğal görünümü elde edemedim pek. Belki de benim beceriksizliğimden:
D Bu yüzden ben daha basit sünger far fırçalarından kullanıyorum. Ama en
beğendiğim kitin içindeki o minik cımbız oldu. Minik minik çıkan kaşları almak
için birebir.
Memnun kalmadığım bir diğer önemli husus ise ambalajının
dandikliği. Aldığım 4.gün elimde kaldı kapağı. Şimdi bir buzdolabı poşeti
içerisinde çantamda taşıyorum :D
Gördüğünüz gibi
kapağı yok: D Fotoğrafta bembeyaz görünen vazelin kıvamlı ürün makyaj bazı. Gerçekten
de kıvamı biraz yoğun fakat kolay sürülüyor. Lakin pek fazla sürmemeye özen gösterin sonra
kaşlarınız jölelenmiş gibi cildinize yapışık görünüyor.
Ben en çok acı kahve tonunu kullandım. Fakat sonralardan fark
ettim ki iki rengin karışımı daha naturel duruyor. Kaşları kahverengi olanlara
farları karıştırıp kullanmalarını tavsiye ederim.
Ürünü eğer bazı ile birlikte kullanırsanız rahat bir 6-7
saat geçirirsiniz. Ama sonra ufak rötuşlar için lavaboya gitmeniz gerekebilir. Ben
bu ürünü Gratis’ten 13 TL civarında bir fiyata satın aldım. İndirimli günlerde
asla kaçırmayın derim.
Sizlerinde bana önereceği Wet n Wild ürünleri var mı?
Merakla yorumlarınızı bekliyorum.
Çok “Hoş” kalın :)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder