Yeniden herkese merhaba :)
Bugün silip süpürdüğüm dibini görmeye başladıkça da korka korka kullandığım bir ürünü tanıtmak istiyorum sizlere.
Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara!
"I Love Extreme Crazy Volume Mascara", daha çok beğendiğim ürünleri paylaştığım bloğumdaki 4.yazım olacak. Beğendiğim ürünleri yazıp bitirdiğimde kara listemi de sizlerle paylaşacağım.
Peki, gelelim bu güzel ürünle nasıl tanıştığıma. Aslında normalin aksine bu ürünü çok kısıtlı bir zamanda hiç araştırmadan aldım. Nakit olarak da fazla paramın olmadığı bir günde önce uygun fiyatıyla beni yanına çağırdı ardından fırçasıyla mest etti ve almalıyım diye düşündüm. İyi ki de almışım diyorum.
Haydi inceleyelim !
Ben yine her zaman ki gibi ambalajından başlamak istiyorum.
I Love Extreme Crazy Volume Mascara tüpü cırtlak – ki bu bence hiç hoş değil - pembe bir ambalaj ve sıkı bir kapağa sahip. Aynı zamanda “ Bu bana 1 sene yeter yaa “ diye kendi kendimize düşünmekten alamayacağımız kadar da tombiş bir tüpü var. Ki kolay kolay da bitmiyor gerçekten. Ama ucuz bir ürün olduğundan Maxfactor ya da diğer pahalı maskara markaları kadar şık tasarımlı bir tüpü yok bence. Gerçi bu hiç önemli değil. Önemli olan içeriği.
![]() |
| I Love Extreme Crazy Volume Mascara |
Ambalajı biraz kirlenmiş olabilir bunun için üzgünüm :) - Utandım ..
![]() |
| I Love Extreme Crazy Volume Mascara Fırçası |
İçeriğine değinecek olursam I Love Extreme Crazy Volume Mascara her rimel gibi 12 ml.
Özellikle akışkan olmayan bir içeriğe sahip oluşu beni mutlu etti. Maybelline gibi ilk aldığında akışkan sonradan koyulaşan bir içeriği yok. Bundandır ki sürüldüğünde de olur olmadık yerlere bulaştırma ( burun üstüne bulaşma, özene bözene sürülen farı berbat etme ) olasılığınız %50 azalıyor.
Ya da bazı rimeller gibi kat kat sürme ihtiyacına girmedim hiç bu rimeli kullanırken. Çünkü tek katı bile orta gürlükte olan kirpikler için günlük kullanımda yeterli olmakta. Kısacası yoğunluk açısından başarılı bir ürün olmuş.
Gelelim biz bayanların en nefret ettiği topaklanma sorununa. Ben I Love Extreme Crazy Volume Mascara ‘ yı kullanırken iki kat sürmeme rağmen bu tarz bir sorunla karşılaşmadım. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve daha çok volüm seven bayanların beğeneceği bir maskara. Gerçekten iki kat sürünce kendimi takma kirpik takmış gibi hissediyorum. Ya da bana mı öyle geliyor bilemedim: D
Peki ya siyahlık? Bence kirpikleri simsiyah gösterebilmesi açısından birçok maskaraya fark bile atar. eminim ki kullandığınız da sizde bunun farkına varıp memnun kalacaksınız.
En iyi özelliği ise bence gün sonuna doğru pul pul kirpik altlarıma dökülmemesi. Çünkü birçok maskara kar gibi tüm yüzüme yağarken I Love Extreme Crazy Volume Mascara sürdüğüm gibi kaldı sağolsun.
Ben gün içinde makyajla en fazla 9 saat geçiren bir bayan olarak, gün sonunda maskaramın yoğunluğunun azalması hatta sürmemişim gibi bir görüntüye varması gibi bir sorunla karşılaşmadım. Şaşırmayın, ben bunu cidden çok yaşıyorum. Sonra haldır huldur AVM lavabolarında maskara tazelemeye çalışıyorum ki bu hiç kolay olmuyor çünkü kalıp gibi kurumuş maskarayı düzeltemiyorsunuz.
Bu kadar uygun fiyatlı ve avantajlı bir ürünün dezavantajları da var tabii.
Bu ürünü aldıysanız mutlaka suya dayanıklı bir göz makyaj temizleyicisini de yanına eklemelisiniz. Ben Gosh’un temizleme sütünü kullanıyorum fakat çıkaramıyorum.( bu ürünü de gelecek zamanlarda anlatacağım.) 3 göz pamuğuyla ciddi ciddi sildikten sonra ancak çıkıyor.
Bir de sürerken bulaştırırsanız kulak pamuğuyla silmek zor oluyor.
Fakat tüm bunların yanı sıra bence alınması gereken, güzel bir maskara. I Love Extreme Crazy Volume Mascara Essence ‘ın -nadiren- memnun kaldığım ürünlerinden birisi. Volüm ağırlıklı kirpik sevenlere kesinlikle öneriyorum.
Ben bu ürünü 10 TL civarında bir fiyata almıştım. Gratis indirim günlerinde çok daha uygun fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
Essence markasını çok sık kullanan biri değilim. Gözden kaçırdığım memnun kaldığınız veya iyi olduğunu bildiğiniz ürünleri benimle paylaşırsanız çok sevinirim :) Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)
Çok “Hoş”kalın :)



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder